Pagina's

zaterdag 1 april 2017

Demo en Spring.......

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb met de mooie materialen van Noor! Design en een nieuwe shapemal van Dutch Doobadoo. Ik heb deze kaart vandaag bij me op de demo bij Hobbyvoordelig in Delft.


Ik heb voor deze kaart de mooie nieuwe mal 6002/0783 gebruikt.



De mooie nieuwe vlinders 6004/0010 heb ik gestanst en bestempeld met versamark. Ik heb er embossingpoeder overheen gestrooid en met de heattool gedroogd.


Het mooie designpapier is van Studio Light en is van de nieuwste serie Celebrate Spring uit paperpad PPCS52. Het mooie plaatje is van Hobbyvoordelig en komt van knipvel HV149.



Kom vandaag gezellig langs bij Hobbyvoordelig in Winkelcentrum de Hoven in Delft. Jullie kunnen mij er vinden vanaf 10.00 uur tot en met 16.00 uur.

Misschien tot straks en anders een heel fijn weekend toegewenst.

Liefs Ineke





1 opmerking:

Joke zei

Wat een schitterende kaart Ineke, super mooi hoor.
Groetjes Joke