Pagina's

woensdag 31 mei 2017

Enjoy the little things

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien. Natuurlijk weer met prachtige materialen van Noor! Design.



  Ik heb weer een kerstkaart gemaakt met het mooie designpapier, plaatje en tekst uit stansblok 6011/0382.



Ik heb de leuke nieuwe randmal 6002/0912 gebruikt.



De mooie kerstbloemen komen uit de serie One of a Kind 6002/0584.



De mooie ronde mal 6002/0785 past heel mooi bij de mooie randmal 6002/0912.


Ik heb de kerstbloemen gestanst uit metallic karton van JoyCrafts, ivoor 8013/0122. Het papier past heel mooi bij he mooie designpapier en het plaatje uit het stansblok.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie een fijne dag.





2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een mooie kaart weer Ineke!zo mooi

Erni zei

entzückend ! schöne Schablonen und ein liebes Gesichtchen .lG. Erni