Pagina's

woensdag 14 februari 2018

Super Bedankt .........

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb voor CraftEmotions met de mooie Coosa stempels en de nieuwe wax van Coosa.


Ik heb zelf een label gemaakt van zwart kraft karton. Ook heb ik de embossingfolder Rosettes met zwart kraft karton gebruikt. en ingesmeerd met de Coosa Wax groen.


Je ziet hoe mooi het geemboste gedeelte wordt. De tekststempel is ook van Coosa en heb ik met versamark gestempeld en witte embossingpoeder opgestrooid. Daarna heb ik deze verhit met de heattool.


Ook heb ik de nieuwe snijmal van de vlinder gebruikt. Dit is artikelnummer 115633/0215. 

Ik wens jullie een fijne dag en veel liefs toe.



3 opmerkingen:

Ela zei

Ziet er prachtig uit Ineke. Heel apart is je label, weer eens wat anders. Groetjes Ela

Jannie den Butter zei

Heel erg mooi gemaakt Ineke!
Weer even een idee om te maken.
De spullen heb ik er voor,dankjewel.
Groetjes Jannie

Made by Nicolette zei

Wauw, gaaf die wax! Embossing komt zo heel mooi uit. De stempel is ook erg leuk!

Groetjes Nicolette