Pagina's

maandag 2 april 2018

Voorjaar en demo Hobbyshop Veldmaat

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb met een nieuwe shape mal van Dutch Doobadoo. Ik heb deze kaart bij me op de demo a.s. vrijdag 6 april bij Hobbyshop Veldmaat in Haaksbergen. De demo begint om 10.00 uur tot en met 17.00 uur en je kunt Hobbyshop Veldmaat vinden aan Noordsingel 39 in Haaksbergen.


 Ik werd geinspireerd door een kaart van Miranda Bouhof die ook deze shape mal gebruikte. Het is shapemal 470.713.162 Shape Art Chord A5.


Het designpapier komt uit een paperpad van Studio Light PPSL50. De mooie ronde mal is van Mariannedesign en is snijmal CR1414.



De mooie vlinders zijn van CraftEmotions en komen van snijmal 115633/0215. De mooie blaadjes onder de bloemen komen van snijmal 115633/0355. De lieve eendjes komen van snijmal 115633/0205. De leuke pluimen komen van snijmal 115633/0160 (lisdodden)
Het mooie plaatje is van Jelliesesign knipvel 018


Wie weet zie ik jullie a.s. vrijdag met de demo bij Hobbyshop Veldmaat. Ik wens jullie nog een fijne avond en veel liefs toe.

Groetjes Ineke

2 opmerkingen:

Sylvia kaarten en zo. zei

Het is een prachtige kaart geworden en hoop hem te bewonderen op 6 april!. Groeten van Sylvia.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooie kaart Ineke! Groetjes Betha